DPF/FAP

DPF(diesel particle filter) ir FAP (filtre a particules), tai prietaisai skirti ...

Chip-tuning

Chip tiuningas–tai automobilio ECU perprogramavimas siekiant geresnių galios ir...

Eco-tuning

Pastaruoju metu ypač ryškiai kylant kuro kainoms, nusprendėme savo klientams ...

Diagnostika

Mūsų specialistai, naudodami profesionalią diagnostikos įranga ...

DPF/FAP

  • Kas tai yra?

DPF (diesel particle filter) ir FAP (filtre a particules), tai prietaisai skirti dyzelino dalelių/suodžių pašalinimui iš variklio išmetąmųjų dujų, montuojami nuo 2005 metų į EURO4 ir EURO5 standarto automobilius. Preliminarus skelbiamas šių filtrų “gyvavimo laikas” 120000-180000 km, priklausomai nuo filtro tipo ir automobilio kuriame montuojamas. Kai kurie gamintojai naudoja priedus kurie prailgina filtrų gyvavimo laiką, tačiau šie skysčiai kaip ir patys filtrai yra brangūs ir reikalauja specifinės priežiūros. Be to gyvavimo laiką įtakoja daug išorinių veiksnių – kuro kokybė, turbinos stovis ir t.t..

  • Su DPF/FAP susijusios problemos.

Įveikus numatytąjį kilometražą (naudojant prastesnius degalus, esant gedimams – anksčiau), DPF filtras užsikemša. Tuomet automobilis netenka galios, padidėja kuro sąnaudos, ribojamas greitis ir pan..

  • Galimi sprendimo būdai.

Priverstinis filtro atstatymas (regeneracija). Kaikuriuos filtrus galima priversti atlikti “regeneracijos” procesą, net kuomet pagal gamintojo nustatymus filtras jau užsikimšęs ir reikalauja keitimo. Tai atliekama per automobilio diangostikos jungtį, tačiau šis būdas neefektyvus, nes tai tiesiog šiek tiek atitolina filtro gyvavimo laiką, realiai tik dar labiau jį užteršiant.   DPF/FAP skysčio papildymas. Kai kurie gamintojai naudoja specialius skysčius dyzelinių variklių dalelių filtrams valyti. Šie skysčiai skatina DPF/FAP filtrų atsinaujinimą. Suprantama skystis nėra pigus, beto gali tekti automobiliui atlikti diagnostiką ir pašalinti atsiradusias klaidas arba redaguoti filtro sistemos nustatymus. Laiku nepapildžius skysčio, filtras gali paprasčiausiai sugesti.   Filtro keitimas. Jei filtras neturi galimybės atsistatyti arba jei netinkamai eksploatuojant tektų keisti filtrą, gali tekti sumokėti nuo 2000 iki 6000 litų. Priklausomai nuo filtro konstrukcijos, pirkimo vietos ir pan. Taip pat derėtų nepamiršti montavimo kaštų.   Emuliatoriai ir kitos apgavimo sistemos. Trumpai tariant tai techninis/programinis DPF/FAP sistemos priedėlis kuris “apgaudinėja” automobilio kompiuterį, siųsdamas jam tokius duomenis lyg filtras visada būtų naujas. Tačiau naudojant šį būdą, neretai vėliau atsiranda problemų, sutrikimų sistemoje. Sutrinka automobilio darbas.   Filtro išprogramavimas. Pasitelkiant naujausius originalios programinės įrangos paketus, mes išjungsime/pašalinsime DPF/FAP filtrą jūsų automobilyje. Tai ne tik atsieis pigiau nei filtro ir jo skysčių keitimai, bet ir nerizikuosite problemomis kylančiomis naudojant įvarius “svetimkūnius” (emuliatorius). Taip pat niekada nebeiškils problemos dėl galios sumažėjimo, padidėjusių kuro sčnaudų ir pan.. Jūsų automobilis tiesiog toliau puikiai funkcionuos, tarsi šio filtro Jūsų automobilyje niekada ir nebuvo, o išmetamųjų dujų kiekis išliks gamintojo numatytose ribose.